مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 15:472022-07-31سياسي

سازمان دامپزشکی: از خرید گوشت از اماکن غیرمجاز و به ویژه کنار جاده ها خودداری کنید


سازمان دامپزشکی کشور با برپایی میزهای خدمت در مراسم نماز جمعه در شهرستان ها و انتشار پوستر در فضای رسانه ای در زمینه آگاهی بخشی به مردم و پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو که بیماری مشترک میان انسان و دام است نیز اقدام کرده است.

- سازمان دامپزشکی کشور با برپایی میزهای خدمت در مراسم نماز جمعه در شهرستان ها و انتشار پوستر در فضای رسانه ای در زمینه آگاهی بخشی به مردم و پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو که بیماری مشترک میان انسان و دام است نیز اقدام کرده است.

سازمان دامپزشکی در اطلاعیه ای ضمن اشاره به اینکه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه، بیماری تب کریمه کنگو در کشور در حال کنترل است از مردم خواست تا گوشت و فرآورده های آن را از مراکز معتبر همچون قصابی ها و مراکز عرضه مجاز فرآورده های گوشتی تهیه کنند و نسبت به برچسب دامپزشکی نیز توجه ویژه داشته باشند و از خرید گوشت از اماکن غیرمجاز و به ویژه کنار جاده ها خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در این اطلاعیه با اشاره به آخرین اقدامات کنترل بیماری تب کریمه کنگو آمده است: خوشبختانه با اقدامات نظارتی طی 10 روز اخیر یک نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده و دلیل آن سه برابر شدن اقدامات مراقبتی در راستای اجرای سیاست های مراقبتی و پیشگیرانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان دامپزشکی: از خرید گوشت از اماکن غیرمجاز و به ویژه کنار جاده ها خودداری کنید

سازمان دامپزشکی: از خرید گوشت از اماکن غیرمجاز و به ویژه کنار جاده ها خودداری کنید