مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:322022-07-31سياسي

وحیدی: حجم خوبی از امکانات وارد شهر رفسنجان شد


حجم خوبی از امکانات و واحد های مهدنسی برای رفع مشکل سیلاب وارد شهر رفسنجان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، احمد وحیدی وزیر کشور عصر امروز در حاشیه بازدید از زیرگذر رفسنجان اظهار کرد: بارش های فراوانی در منطقه در حدود 125 میلی متر باریده و حجم زیادی از سیلاب از کوه ها و از سرچشمه به سمت شهر سرازیر کرده و وارد شهر شده است بخصوص از نیمه شب گذشته حجم آب ها بیشتر شد و موجب آبگرفتگی در شهر و روستاها شد.

وی افزود: در این سفر از نزدیک بازدید کردیم که به آسیب دیدگان کمک کنیم که این مشکل زودتر رفع شود حجم خوبی از امکانات امروز وارد شهر شده است هم لجن کش هم کف کش واحدهای مهندسی و سایر امکانات در منطقه مستقر شده که کمک کنند که بتوانیم زودتر این مشکلی که برای مردم در شهر رفسنجان به وجود آمده برطرف شود.

  وزیر کشور خاطرنشان کرد: روستای کوثرریز از روستاهای آسیب دیده منطقه بود که قرار شده در ادامه خدماتی که هلال احمر، بسیج و گروه های جهادی انجام دادند یکی از شرکت های منطقه مسؤولیت گرفته و مستقر شود و مسائل را بررسی و به مردم کمک کند.

وی با اشاره به مدیریت استاندار و فرمانداری گفت: همه مسؤولان در سطح استان، سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، هلال احمر و سایر دستگاه ها درگیر هستند که بتوانند این مشکل را برطرف کنند و ان شاءالله شاهد چنین مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: حجم خوبی از امکانات وارد شهر رفسنجان شد

وحیدی: حجم خوبی از امکانات وارد شهر رفسنجان شد