مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 16:572022-07-31بين الملل

تمرین ویژه نیروهای هوابرد آمریکا و رومانی در جبهه شرقی ناتو


نیروهای لشکر هوابرد آمریکا در اقدامی در اطمینان دادن به متحدان خود در شرق اروپا تمرین نظامی مشترکی را با نیروهای رومانی انجام دادند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای آمریکایی که اخیراً در مرز شرقی ناتو مستقر شده اند، با همتایان رومانیایی خود در یک پایگاه هوایی نزدیک سواحل دریای سیاه تمرین هایی را انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشماره یکشنبه وبگاه تلویزیون دولتی لهستان نیروهای لشکر 101 هوابرد آمریکا روز شنبه  با بالگردها در منطقه تمرین، مستقر شدند و تمرینات رزمی را همزمان با پرواز بالگردها و جت های نظامی دوش به دوش نیروهای رومانیایی انجام دادند.

سرلشکر جوزف مک گی فرمانده این لشکر گفت که استقرار نیروها به کشورهای واقع در جنوب شرقی ناتو نشان دهنده تعهد آهنین ایالات متحده به دفاع از متحدانش است.

وی گفت: ما تنها 198 مایل (318 کیلومتر) با جنگی که امروز در خرسون در اوکراین در جریان است فاصله داریم و این بدان معناست که استقرار در رومانی، ما را به پیشروترین نیرو در ارتش ایالات متحده تبدیل می کند.

وبگاه نیروهای آمریکا مستقر در اروپا در وبگاه خود اعلام کرد که نیروهای 101 هوابرد در پایان ماه ژوئن به عنوان بخشی از ماموریت تقویت نیروهای ناتو در منطقه، اطمینان بخشیدن به متحدان و جلوگیری از تجاوز بیشتر روسیه وارد رومانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین ویژه نیروهای هوابرد آمریکا و رومانی در جبهه شرقی ناتو

تمرین ویژه نیروهای هوابرد آمریکا و رومانی در جبهه شرقی ناتو