مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-31اجتماعي

تخریب 548 راه روستایی و عشایری در اثر سیل کرمان


در سیل استان کرمان 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور وزیر کشور در فرمانداری رفسنجان اظهار کرد: طی سه شب گذشته شب اول سیل به یک خیابان، شب دوم حجم آب و درگیری شهر بیشتر شد و  شب گذشته واقعا وحشتناک بود و حجم آب خیلی بالا بود که کل شهر و تا باغات سیل روانه شد گرفتاری برای مردم و دستگاه های خدمات رسان به وجود آورد.

وی افزود: زیدآباد سیرجان شب گذشته شبیه رفسنجان شد اما جمعیت کم و شهر کوچک بود، دهج شهربابک عصر دیروز وضعیت بدی داشت و در مناطق مختلف این اتفاق افتاد.

فداکار با اشاره به اینکه رفسنجان بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد، 80 هزار هکتار باغ پسته که درآمد ارزی خوبی برای کشور دارد میانگین بارندگی رفسنجان در سال 80 میلیمتر است که در این چهار روز میانگین یک سال بارندگی معمولی شهرستان اتفاق افتاد آن هم در چند دقیقه با حجم بسیار بالا اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: 50 هزار تن میانگین سالانه تولید پسته است که سال 1401 سرمازدگی مزید بر علت شد و پیش بینی می شود10 درصد این عدد وجود داشته باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در استان 20 شهرستان درگیر سیل بودند و 548 راه روستایی و عشایری تخریب شد، گفت: بعضی راه ها درست شدند دوباره تخریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 548 راه روستایی و عشایری در اثر سیل کرمان

تخریب 548 راه روستایی و عشایری در اثر سیل کرمان