مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 17:272022-07-31بين الملل

هرگز به عقب بازنمی گردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که پافشاری آمریکا، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، - رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد: ما به عقب برنمی گردیم و پافشاری آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای کنار گذاشتن گزینه مقاومت، نشان دهنده درستی این گزینه و مسیر ما است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که پافشاری آمریکا، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهایی که به روند عادی سازی روابط پیوسته اند و برخی لبنانی ها کوته فکر به چشم پوشی ما از گزینه مقاومت و توطئه های شبانه روزی آنها علیه مقاومت و سلاح آن، ما را به این باور و یقین رسانده است که مقاومت بهترین گزینه برای کشور ما و امت اسلامی است.

شیخ صفی الدین در اظهاراتی به مناسبت سالروز کشتار قانا در سال 2006 گفت: برخی در لبنان نمی خواهند قبول کنند که مقاومت نتیجه تجربه و متعلق به فرهنگی اصیل و ریشه دار، ملی و تاریخی است و در همه میادین حضور دارد و ما بارها گفته ایم که این تجربه متعلق به لبنان و لبنانی هاست.

وی تصریح کرد: ما بار دیگر دیگر تاکید می کنیم که به عقب برنمی گردیم و اگر کسانی در لبنان یا منطقه هستند که گمان می کنند ملت و بزرگان این مقاومت اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز به عقب بازنمی گردیم

هرگز به عقب بازنمی گردیم