مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 18:022022-07-31ورزشي

تکواندو قهرمانی جهان/دختران ایران قهرمان شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که از روز پنجشنبه ششم مردادماه در بلغارستان آغاز شده بود، - روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و عنوان قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که از روز پنجشنبه ششم مردادماه در بلغارستان آغاز شده بود، امروز یکشنبه نهم مردادماه با برگزاری مسابقات 5 وزن باقی مانده پیگیری شد که چهار نماینده ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره شدند.

محمد مهدی سعادتی در وزن 49- کیلوگرم کار خود را برتری 2 بر صفر و با نتایج (15 بر 2 و 14 بر 2) برابر ون ین از چین تایپه آغاز کرد و سپس با نتایج 11 بر یک و 19 بر 7 در دو راند مقابل مکانجولا از بریتانیا پیروز شد و در ادامه و با یک مبارزه برتر و تماشایی 14 بر یک و 12 بر یک رنیچ از کرواسی را پشت سر گذاشت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی در این مرحله دوستان نژمی خانوف از قزاقستان را در دو راند متوالی (11 بر 8 و 10 بر 7) شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد.

عضو تیم ملی نونهالان در مبارزه برای کسب مدال لی این سئوک از کره جنوبی را پیش رو داشت که در 2 راند با نتایج 19 بر 7 و 5 بر 3 به برتری رسید و قهرمان جهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو قهرمانی جهان/دختران ایران قهرمان شدند

تکواندو قهرمانی جهان/دختران ایران قهرمان شدند