مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 18:422022-07-31پزشكي

علوم پزشکی: هر گونه علائم سرماخوردگی کروناست


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان: به عزاداران حسینی توصیه می کنم با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا هنگام حضور در مراسمات ضمن رعایت فاصله اجتماعی از ماسک استفاده کنند.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان هر گونه علائم سرماخوردگی را نشانه ابتلای به کرونا دانست و گفت:خوشبختانه درگیری ریوی در سویه جدید کرونا کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدمهدی زرگران عصر امروز(یکشنبه 9 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه تعداد بستری های کرونایی در گلستان با افزایش همراه بوده و به 344 نفر رسیده که از این تعداد 48 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و 24 نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند، همچنین تعداد شهرهای قرمز بیشتر از هفته قبل شده و در حال حاضر 10 شهر استان گلستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه روز گذشته جلسه اضطراری ستاد کرونای استان گلستان روز گذشته برگزار شد، افزود: در این جلسه جزییات برگزاری مراسم سوگواری حسینی در شهرهای قرمز، زرد و نارنجی اعلام شد که براساس آن مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در شهرهای قرمز با 30 درصد ظرفیت، در شهرهای نارنجی با 50 درصد ظرفیت و شهرهای زرد با 70 درصد ظرفیت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی: هر گونه علائم سرماخوردگی کروناست

علوم پزشکی: هر گونه علائم سرماخوردگی کروناست