مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 18:522022-07-31سياسي

فقرمحتوایی از ضعف های ما در رسانه است


مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با تأکید بر اینکه یکی از ضعف های ما در رسانه فقرمحتوایی است، گفت: باید این فقر محتوا را باتوجه به رشد تکنولوژی و عصر ارتباطات باید با متفاوت ترین محتوا و روش ها برای مخاطبین آگاه تولید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان عصر امروز در جمع بانوان بسیج رسانه ای گیلان قرآن بزرگترین رسانه بشریت و پیامبر اسلام بزرگترین خبرنگار است، اظهار کرد: دین اسلام دین رسانه و شهدای عزیز ما بزرگترین خبرنگاران هستند، قدمت تاریخی رسانه را امروز ما از غرب نیز جلوتر هستیم.

  وی با بیان اینکه غرب تازه هویت خود را پیدا کرده، افزود: علت اینکه برخی اندیشمندان رسانه را متعلق به غرب می دانند، ضعف در بیان رسالت جبهه انقلاب بود، اگر ما با این مصداق ها ورود می کردیم امروز قانون رسانه ما به اسلامی بودن نزدیکتر می بود و متون تدریس دروس رسانه در دانشگاه ها متون غربی نبود.

  مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه با این قدمت و سابقه تاریخی نباید در جبهه رسانه دچار انحلال باشیم، گفت: نباید در مقابل امپریالیسم رسانه ای غرب به دنبال دفاع باشیم، زمان آن رسیده که آفند داشته باشیم و حمله کنیم.

  محمدیان با تأکید بر اینکه یکی از ضعف های ما در رسانه فقرمحتوایی است، بیان کرد: باید این فقر محتوا را باتوجه به رشد تکنولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقرمحتوایی از ضعف های ما در رسانه است

فقرمحتوایی از ضعف های ما در رسانه است