مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 21:072022-07-31اقتصادي

رشد 55 درصدی اهدای خون توسط بانوان در ایلام


سرپرست اداره کل انتقال خون استان ایلام از رشد 55 درصدی بانوان و بیش از 101 درصدی بار اولی ها برای اهدای خون در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- لیلی عاصم آبادی سرپرست اداره کل انتقال خون استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ضمن تبریک نهم مرداد ماه سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز ملی اهدای خون اظهار کرد: پویش ملی ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر برای اهدای خون مردم در نظر گرفته شده است و مردم نوع دوست ایلام هر ساله با اهدای خون خود در ماه محرم و صفر در قالب نذر خون به یاری بیماران شتافته اند.

وی افزود: وضعیت ذخایر خونی استان در وضعیت مطلوبی است و حضور مردم و اهدا کنندگان همواره مایه دلگرمی بیماران و نیازمندان به فرآورده خونی بوده است.

سرپرست اداره کل انتقال خون از رشد 21 درصدی اهدای خون در 4 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری 6 هزار و 780 نفر از شهروندان جهت اهدای خون مراجعه کرده اند.

  عاصم آبادی بیان کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا باید این اطمینان را به مردم نوع دوست دهیم که تمام پروتکل ها بهداشتی در پایگاه انتقال خون رعایت شده و جای نگرانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 55 درصدی اهدای خون توسط بانوان در ایلام

رشد 55 درصدی اهدای خون توسط بانوان در ایلام