مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 22:172022-07-31سياسي

آماده باش وزارت برق عراق برای مواجهه با موج گرما


وزیر برق عراق امروز یکشنبه به کارکنان خود دستور داد تا برای مقابله با موج گرمای پیش رو در این کشور در وضعیت هوشیار کامل باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از موازین نیوز ،  عادل کریم، وزیر برق عراق به کارکنان این وزارتخانه دستور داد تا تلاش های مهندسی، فنی، صنعتی و مکانیکی را برای مقابله با موج گرما طی روزهای آتی به طور کامل بسیج کنند.

وزیر برق عراق دستور داده که کارکنان این وزارتخانه در این روزها به شکل چرخشی و 24 ساعته در ادارات، شعب و بخش های تعمیر و نگهداری برای پاسخگویی سریع به هر اتفاق اضطراری و رسیدگی فوری به آن حضور داشته باشند.

وزیر برق عراق همچنین تاکید کرده که بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و زیرساخت های آب رسانی و ایستگاه های تخلیه آب سنگین شامل قطعی برق نمی شوند.

کریم تاکید کرد که وزارت برق عراق تلاش های بسیار مهمی را به کار گرفته  به پیشرفت بزرگی در عملکرد سامانه و ساعات برق رسانی به شهروندان دست یافته است.

عراق از مشکل بزرگ در تامین برق رنج می برد و برق در بسیاری از شهرهای عراق به ویژه در تابستان که دمای هوا به 50 درجه می رسد، در ساعاتی از شبانه روز  قطع می شود.

  عراق، سالانه به 35 هزار مگاوات برق نیاز دارد این در حالی است که هر سال یک هزار و 500 مگاوات نیز به این احتیاج افزوده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش وزارت برق عراق برای مواجهه با موج گرما

آماده باش وزارت برق عراق برای مواجهه با موج گرما