مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 23:122022-07-31بين الملل

تاکید فرماندار کهگیلویه برای امداد رسانی به مناطق سیل زده


با توجه به خسارت های بارش روز های اخیر در کهگیلویه و بخش های آن، فرماندار این شهرستان خواستار امدادرسانی به مناطق سیل زده از همه دستگاه ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی با توجه به بارش های اخیر در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده حین بحران و پس از آن گفت: کمک و امدادرسانی در شهر به واحدهایی که بر اثر سیل دچار آب گرفتگی منازل شدند توسط نیروهای هلال احمر، شهرداری ها به صورت جمع آوری روان آب ها با پمپ انجام شده است.

فرماندار کهگیلویه افزود: در پی  بارش های اخیر در بخش های دیشموک، چاروسا و مرکزی  با توجه به خسارت به برخی هموطنان به ویژه در مناطق عشایری دستگاه های امدادی و خدمات رسان با محوریت هلال احمر و امور عشایری  تاکنون به 200 خانوار از آسیب دیدگان در این مناطق توزیع اقلام مورد نیاز و آذوقه صورت گرفته است.

موسوی بیان کرد: بروز سیلاب رودخانه های حوضه آبریز کهگیلویه باعث تخریب بیش از 40 سراب کشاورزی در بخش های چاروسا دیشموک و دهستان دشمن زیاری شده است.

وی از مسدود شدن راه های روستایی در بخش های چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت: دستگاه های متولی  برای گذر از وضعیت پیش آمده، کمک به مردم در معرض خطر و تلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده در حال فعالیت شبانه روزی هستند و تلاش ها برای کاستن از مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار کهگیلویه برای امداد رسانی به مناطق سیل زده

تاکید فرماندار کهگیلویه برای امداد رسانی به مناطق سیل زده