مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-01سياسي

شهیدی که زندگی در کنار حسین (ع) تمام آرزویش بود


شهید محمدامین کریمیان در بخشی از وصیت نامه اش به پدر و مادر خود می گوید: من زندگی با شما را دوست دارم اما زندگی در کنار حسین (ع) تمام آرزوی من است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبر بازگشت پیکر مطهر چند تن  از شهدای مدافع حرم فرصت خوبی است تا با این شهدا بیشتر آشنا شویم؛ شهید محمدامین کریمیان در سال 1373 در روستای حاجی کلا بهنمیر بابلسر چشم به جهان گشود، دارای یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر است، این شهید بزرگوار در دوران  تحصیل متوسطه به قم رفت و به یادگیری دروس حوزوی و طلبگی پرداخت، با شروع جنگ در سوریه این شهید به لبنان رفت و در قسمت تبلیغات مشغول و دو بار از طریق لبنان به سوریه اعزام شد.

وی سپس به قم رجعت کرد و از قم به سوریه برای دفاع از حرم ائمه به فاطمیون پیوست و سرانجام  در پی حمله گروه های تکفیری از ناحیه پا وسینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

*وصیت نامه شهید اینجانب محمدامین کریمیان بهنمیری چون قصد عزیمت به سوریه جهت جهاد علیه دشمنان اهل بیت (ع) را دارم و احتمال کشته شدن در راه دفاع از حریم آل الله وجود دارد، چند خطی به عنوان وصیت می نویسم، اولاً به همه مردم شریف و شهیدپرور ایران عرض می کنم؛ افتخار می کنم که در خدمت برادران فاطمیون هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که زندگی در کنار حسین (ع) تمام آرزویش بود

شهیدی که زندگی در کنار حسین (ع) تمام آرزویش بود