مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-01اقتصادي

آوای خوش امید در سایه تولید/اینجا زنان سرپرست خانوار صاحب شغل می شوند


صدای خرچ خرچ چرخ های کارگاه خیاطی ملودی زیبای زندگی در سایه تلاش را یکنواخت می نوازند نبض زندگی و جریان حیات را می توان در این کارگاه شنید که زنان سرپرست خانوار با امید به زندگی در این مکان آموزش می بینند و بعد به درآمدزایی می رسند افرادی که در اوج ناامیدی به امیدواری رسیده اند.

- خبرگزاری فارس کردستان/شیرین مرادی؛ ظهر از نیمه گذشته است، به دنبال سوژه راهی نایسر از نواحی منفصل شهر سنندج می شوم، گرمای طاقت فرسا نفس ماشین را هم بریده است، صدای ممتد زنگ گوشی از یک طرف و داغی اشعه های نور خورشید که از شیشه خودرو به داخل زبانه می کشد از طرف دیگر، سخت کلافه ام کرده است.

ورودی نایسر را که به واسطه بی شمار مشکلات اش همواره کانون توجه رسانه ها بوده و همین مثنوی صد من مشکلات پای خیلی از مسوولان را به آن باز کرده است، پشت سر می گذارم و بعد از مسافت کوتاهی بالاتر از میدان قلم، به کارگاه می رسم، 15 پله از سطح زمین پایین می روم و با یک سالن بزرگ و چندین دوزنده پشت چرخ خیاطی در فضایی با کمترین امکانات سرمایشی روبرو می شوم.

کوک ساز زندگی  صدای خرچ خرچ چرخ های کارگاه خیاطی ملودی زیبای زندگی در سایه تلاش را یکنواخت می نوازند نبض زندگی و جریان حیات را می توان در این کارگاه شنید که زنان سرپرست خانوار با امید به زندگی در این مکان آموزش می بینند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوای خوش امید در سایه تولید/اینجا زنان سرپرست خانوار صاحب شغل می شوند

آوای خوش امید در سایه تولید/اینجا زنان سرپرست خانوار صاحب شغل می شوند