مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-01بين الملل

روسیه براساس تئوری بازی ها طرف پیروز جنگ اوکراین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آناستازیا فدیک استادیار دانشکده هاس و دیوید مک آدامز استاد دانشکده کسب وکار در دوک در روزنامه لس آنجلس تایمز نوشتند: - روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز براساس پیش بینی های رایج در تئوری بازی ها، روسیه را طرف پیروز جنگ اوکراین در مقابل غرب معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آناستازیا فدیک استادیار دانشکده هاس و دیوید مک آدامز استاد دانشکده کسب وکار در دوک در روزنامه لس آنجلس تایمز نوشتند: ما به عنوان اقتصاددانان متخصص در اقتصاد رفتاری و نظریه بازی، مفاهیم استراتژیک را از نظریه بازی به دانشجویان بازرگانی خود آموزش می دهیم.

همین ایده ها می تواند به ما در درک حرکت های فعلی روسیه، پیش بینی رفتار آینده آن و استخراج بهترین استراتژی ها برای دستیابی به اهداف بلندمدت کمک کند.

درخت بازی در مرحله بعدی جنگ روسیه در اوکراین چگونه است؟ روسیه تهاجم خود را در بدترین زمان ممکن از نقطه نظر لجستیک نظامی، در طول فصل بدنام گل آلود اوکراین آغاز کرد؛ اما پس از عقب نشینی اولیه از کی یف، روسیه در شرق اوکراین پیشرفت های آهسته، اما ثابتی داشته است و شرایط برای روسیه در ماه های زمستانی آینده ایده آل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه براساس تئوری بازی ها طرف پیروز جنگ اوکراین است

روسیه براساس تئوری بازی ها طرف پیروز جنگ اوکراین است