مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-01اقتصادي

سیل زدگان استان یزد خارج از نوبت، بیمه بیکاری می گیرند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از اختصاص بیمه بیکاری به کارگران مناطق سیل زده بدون سابقه یکسال و خارج از نوبت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا فلاحتی اظهار کرد: طبق تبصره 2 ماده 2 قانون بیمه بیکاری، بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث قهریه و غیرمترقبه از قبیل سیل، زلزله، جنگ، آتش سوزی و غیره  بیکار می شوند با معرفی واحد کار و امور اجتماعی محل از مقرری بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.

  وی افزود: این افراد برای دریافت مقرری بیمه بیکاری نیاز به داشتن سابقه پرداخت بیمه برای مدت زمان خاص ندارند و با رعایت سایر شرایط مقرر می توانند مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: بیمه شده بیکار برای دریافت مقرری بیمه بیکاری در شرایط عادی باید حداکثر ظرف مدت 30 روز از تاریخ بیکاری موضوع را به واحد تعاون، کار و رفاه اجتماعی ذی ربط اطلاع دهد و آمادگی خود را برای اشتغال به کار تخصصی خود یا کار مشابه اعلام کند.

فلاحتی تاکید کرد: بر اساس قانون بیمه شدگانی مقرری بیمه بی کاری دریافت می کنند که مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی باشند، تبعه کشورهای خارجی، مستمری بگیر، بازنشسته و یا ازکارافتاده کلی نباشند و در زمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل زدگان استان یزد خارج از نوبت، بیمه بیکاری می گیرند

سیل زدگان استان یزد خارج از نوبت، بیمه بیکاری می گیرند