مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-01اجتماعي

مترو تهران چقدر در برابر زلزله و سیل مقاوم است؟/سرانجام قرارداد 630 واگن مترو


مدیرعامل شرکت مترو تهران توضیحاتی درباره ایمنی مترو در برابر سیل، زلزله، راه اندازی ایستگاه های جدید، ایجاد تراموا و خطوط ال آرتی در پایتخت، - خبرگزاری فارس، گروه شهری: مترو تهران هم اکنون جز 20 مترو برتر دنیاست و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود و افرادی که سکان دار مدیریت مترو هستند همگی فرزندان بعد از انقلاب محسوب می شوند.

توسعه مترو علاوه بر کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در سطح شهرها، راهکاری جهت مقابله با آلودگی هوا محسوب می شود و توسعه آن همواره مورد توجه مدیران شهری در کلانشهرهای مختلف جهان بوده و نشانه ای از توسعه یافتگی شهرها محسوب می شود.

 شورای ششم و مدیریت شهری جدید اعلام کرده اند برای حمل و نقل عمومی برنامه های سریع، فوری و انقلابی دارند و اختصاص اتوبوس و واگن در اسرع وقت برای پایتخت از اولویت های آنها است.

علیرضا زاکانی شهردار جدید تهران هم بر این موضوع تأکید دارد و قرار است توسعه حمل و نقل عمومی و تکمیل خطوط مترو با برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد تا به مطالبه شهروندان در این زمینه پاسخ داده شود.

شهردار تهران تأکید ویژه ای بر تکمیل خطوط 6 و 7 و اضافه کردن واگن های جدید به مترو دارد و مدیران شهری می گویند ما سعی کرده ایم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو تهران چقدر در برابر زلزله و سیل مقاوم است؟/سرانجام قرارداد 630 واگن مترو

مترو تهران چقدر در برابر زلزله و سیل مقاوم است؟/سرانجام قرارداد 630 واگن مترو