مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-01سياسي

دلجویی صمیمانه استاندار از عشایر/ وقتی اوقات تلخ عشایر سیلاب زده تسکین شد+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراهی کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی و تنی چند از مسؤولان استانی و شهرستانی با حضور در مناطق عشایرنشین نرماب تسوج و دیلگون از نزدیک مشکلات این عشایر سیلاب زاده را شنیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در پی بارندگی های شدید اخیر بسیاری از عشایر این مناطق دچار خسارات بسیار سنگینی شدند صاعقه برخی از گوسفندان این عشایر را از بین برده بود و همچنین آب وارد سیاه چادرهای عشایر این مناطق شده بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه که اقلام بسیاری را برای توزیع با خود به این مناطق برده بودند مشکلات عشایر نشینان را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عشایرنشین میان آنها چادر اقلام بهداشتی و غذایی و سایر کالاهای مورد نیاز توزیع شد.

همچنین با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی راه های عشایری که تخریب شده بودند توسط ماشین آلات راهداری و راهسازی بهسازی و ترمیم شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه همچنین چندین کیلومتر راه پیاده طی کردند تا به برخی مناطق عشایری سیلاب زده رسیدند از آنها دلجویی کرده و اقلام مورد نیاز را در اختیارشان قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی صمیمانه استاندار از عشایر/ وقتی اوقات تلخ عشایر سیلاب زده تسکین شد+فیلم

دلجویی صمیمانه استاندار از عشایر/ وقتی اوقات تلخ عشایر سیلاب زده تسکین شد+فیلم