مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-01پزشكي

شناسایی رژیم غذایی که به طولانی دویدن کمک می کند


محققان انگلیسی موفق به شناسایی رژیم غذایی مناسب روده انسان شده اند که از آن می توان برای افزایش توان افراد برای دویدن راحت تر در مسافت های طولانی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، ترکیب میکروبیوم روده ما بر بسیاری از عناصر بدن انسان تأثیر می گذارد و با انجام تحقیقات جدید کشف اطلاعات شگفت انگیزی در مورد چگونگی ارتقای عملکرد ورزشی افراد را ممکن کرده است.

آخرین یافته ها در این زمینه نشان می دهد که برخی باکتری های روده می توانند عملکرد دوندگان استقامتی را افزایش دهند و البته رژیم غذایی مناسب هم نقشی اساسی را در این زمینه ایفا می کند.

تحقیقات قبلی نشان داده اند که ورزش می تواند به طور مستقیم بر ساختار باکتری های روده انسان ها تأثیر بگذارد و برخی مطالعات به تازگی نشان داده اند که ممکن است عکس این موضوع نیز صادق باشد.

این شامل یافته هایی است که نشان می دهد گونه های خاصی از باکتری ها در دوندگان ماراتن پس از یک مسابقه افزایش می یابد و افزایش برخی از آنها حتی می تواند انگیزه ما را برای ورزش افزایش دهد.

دانشمندان دانشگاه آنگلیا راسکین بریتانیا از طریق یک مطالعه جدید که شامل بررسی گروهی از دوندگان استقامتی سطح بالا بود، بیشتر به تحقیق در مورد این رابطه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی رژیم غذایی که به طولانی دویدن کمک می کند

شناسایی رژیم غذایی که به طولانی دویدن کمک می کند