مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-01سياسي

332 نفر از مددجویان ایلامی دز 4 واکسن کرونا را تزریق کردند


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: 332 نفر از مددجویان و 137 نفر پرسنل مستقر در این 3 مراکز شبانه روزی دز 4 را تزریق کردند.

- صادق خزلی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا دوباره در کشور به تبع در استان ایلام خیزش پیدا کرده سازمان بهزیستی در قبال جامعه هدف و کارکنان وظایفی دارد که کمیته مبارزه با بیماری های واگیر سازمان در سطح کشور و در استان ایلام به ریاست مدیرکل بهزیستی استان شکل گرفته است.

وی افزود: در سطح استان 6 مرکز نگهداری جامعه هدف به صورت شبانه روز که تمام آنها 3 دز واکسن دریافت کردند، داریم که در این شرایط 3 مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی دز 4 یا یادآور را تزریق کرده اند و 3 مرکز بعدی در هفته جاری این واکسن را دریافت خواهند کرد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی اضافه کرد: در مراکز روزانه که بصورت محدود در اختیار سازمان بهزیستی قرار دارند با هماهنگی دانشگاه دز یادآور را تزریق می کنند و به همه کارکنان اعلام شده که مراجعین حتماً دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

خزلی یادآور شد: کمپ های ترک اعتیاد که زیر نظر معاونت پیشگیری قرار گرفته ملزم به تزریق دز 4 برای جامعه هدف هستند که به صورت شبانه روزی در آنجا مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

332 نفر از مددجویان ایلامی دز 4 واکسن کرونا را تزریق کردند

332 نفر از مددجویان ایلامی دز 4 واکسن کرونا را تزریق کردند