مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-01اقتصادي

سوال از وزیر صمت درباره فعالیت شرکت های خارجی چند ملیتی تولید سیگار


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از فرار مالیاتی شرکت های تولید سیگار آمریکایی، انگلیسی و ژاپنی، گفت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت در باره فعالیت این شرکت ها و تصاحب 75درصد سهم بازار فروش کشور سوال می کنم.

- اخبار شرکت ها؛ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از پرداخت نکردن مالیات از سوی شرکت های آمریکایی -انگلیسی و ژاپنی تولید کننده سیگار در داخل کشور گفت: از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد فعالیت این شرکت ها و تصاحب بیش از 75درصد سهم بازار فروش کشور سوال می کنم.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید و فروش سیگار در داخل کشور از سوی 2 شرکت خارجی چند ملیتی JTI و  BAT با ماهیت انگلیسی- آمریکایی و ژاپنی گفت:  اینکه 2 شرک مذکور بازار فروش سیگار ایران را قبضه کرده و 75 درصد این بازار را در اختیار دارند، تاسف برانگیز، خلاف مصالح و منافع ملی کشور است.

وی افزود: باورمان نمی شود کارخانه های تولید سیگار خارجی در داخل کشور به رغم درآمد و سود سرشار هیچ مالیاتی پرداخت نکنند و پرداخت نکردن مالیات از سوی شرکت های چند ملیتی تولید سیگار به نفع کشور نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جنایات آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اینکه در شرایط تحریم شرکت های خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر صمت درباره فعالیت شرکت های خارجی چند ملیتی تولید سیگار

سوال از وزیر صمت درباره فعالیت شرکت های خارجی چند ملیتی تولید سیگار