مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-01سياسي

پیام قاضی زاده هاشمی در پی رجعت پیکر پاک سردار شهید عبدالله اسکندری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی آمده است:شهدای مدافع حرم با اعتقاد و اراده ای راسخ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به ابرقدرت ها و شیطان صفتان ددمنش نشان دادند که ایمان الهی و عشق به ائمه اطهار (ع) در .

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رجعت پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم سردار عبدالله اسکندری که از پیشگامان جبهه حق علیه باطل بودند و سال ها با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عمر با برکت خود را صرف خدمت به جامعه معزز ایثارگری نمودند را گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی آمده است:شهدای مدافع حرم با اعتقاد و اراده ای راسخ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به ابرقدرت ها و شیطان صفتان ددمنش نشان دادند که ایمان الهی و عشق به ائمه اطهار (ع) در دل و جانشان و سراسر وجودشان ریشه دارد و برای دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی شهد شهادت را با افتخار می نوشند.

به راستی که غیرت، بصیرت و شوق شهادت در این شهدای معزز منجر شد به درجه بالایی از ایمان و ایثار نائل آیند و با درکی درست در برابر دشمنان حقیر و ذلیل قد علم نمایند و نام و یادشان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاوید گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قاضی زاده هاشمی در پی رجعت پیکر پاک سردار شهید عبدالله اسکندری

پیام قاضی زاده هاشمی در پی رجعت پیکر پاک سردار شهید عبدالله اسکندری