مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-01اقتصادي

بدهی بیمه سلامت به داروخانه ها پرداخت شد


اداره کل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت درباره پرداخت مطالبات داروخانه ها به دنبال اجرای طرح دارویار اعلام کرد: مطالبات داروخانه های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت تا پایان تیر امسال پرداخت شده و انتقادات مربوط به بدهی معوقه متوجه این سازمان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اعلام کرد: اولین مرحله پرداخت هزینه های ناشی از تغییر سیاست های نرخ ارز ترجیحی دارو، به داروخانه های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت ایران در سراسر کشور انجام شده و بدین ترتیب همه مطالبات داروخانه های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت تا پایان تیر ماه 1401 پرداخت شده است.

بنابراین سازمان بیمه سلامت تا پایان تیر ماه 1401 هیچگونه بدهی به داروخانه های طرف قرارداد ندارد و بهتر است افراد در مصاحبه های خود از اصطلاح سازمان های بیمه گر به طور شفاف استفاده کرده و مشخص کنند کدام سازمان بیمه گر به داروخانه ها بدهی دارد و کدام سازمان پرداختی ها را انجام داده است.

لازم به ذکر است که صورتحساب داروخانه ها به ویژه نسخه های الکترونیک، در پایان هر ماه از سوی سازمان بیمه سلامت تسویه می شود.

 سازمان بیمه سلامت حساب جداگانه ای برای اعتبار طرح دارویار ایجاد کرده و این مجوز را نداریم که مبالغ تخصیص داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی بیمه سلامت به داروخانه ها پرداخت شد

بدهی بیمه سلامت به داروخانه ها پرداخت شد