مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-01سياسي

تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مهدی دامن باغ امروز از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز بر دستان مردم قدرشناس و ولایی کرمانشاه تا ابتدای میدان آزادی با شعارهای این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست ، نیروی انتظامی، تسلیت تسلیت تشییع و پیکر این شهید گرانقدر برای خاکسپاری به زادگاه وی در روستای شاه پسند ماهیدشت کرمانشاه منتقل شد.

*لزوم حمایت قاطع از ماموران انتظامی در مأموریت های مختلف  آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهید والامقام برای ایجاد امنیت و مقابله با عاملان ناامنی در جامعه جان خود را فدا کرد.

وی با بیان اینکه برخوردهای قاطعانه پلیس با اشرار و اراذل و اوباش قابل تقدیر است، گفت: این برخوردهای مقتدرانه موجب افزایش امنیت در سطح شهر و جامعه شده است.

آیت الله علما ادامه داد: اقتدار پلیس در برخورد با اشرار و مجرمان از یک سو باعث ارتقاء امنیت برای شهروندان در جامعه و از سوی دیگر ناامنی مضاعف برای اراذلی می شود که با هر نیت و انگیزه ای به اخلال در نظم عمومی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در کرمانشاه

تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در کرمانشاه