مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:172022-08-01اقتصادي

واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در استان بوشهر شروع شد


در طرح ملی نهضت مسکن به متقاضیان در شهرهای کوچک زمین برای ساخت مسکن واگذار می شود و تاکنون نیز 130 قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط استان بوشهر واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: یکی از سیاست های اصولی در نظام اسلامی تقسیم منابع و امکانات به صورت عادلانه بین اقشار مختلف مردم و بر همین اساس به دستور رییس جمهور اجرای عدالت در همه سطوح جامعه در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر افزود: در گذشته زمین به حوزه های صنعتی، کشاورزی، پرورش آبزیان و تولیدی واگذار می شد و اکنون نیز با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ضمن ساخت واحدهای مسکونی به صورت آپارتمانی، واگذاری زمین به صورت انفرادی به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در شهرهایی که زمین ملی برای واگذاری به اشخاص وجود داشته باشد با تغییر کاربری به مردم برای ساخت مسکن واگذار می شود به طوری که در این طرح در شهرهای کوچک استان واگذاری زمین به متراژ 180 تا 200 متر مربع انجام خواهد شد.

محمدی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی در زمین های واگذار شده ادامه داد: اکنون بیش از 130 قطعه زمین به متقاضیان در شهرهای مختلف استان بوشهر واگذار شده و امکان واگذاری تا 5 هزار قطعه زمین وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در استان بوشهر شروع شد

واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در استان بوشهر شروع شد