مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-01اجتماعي

جمع آوری دستفروشان جاده محمدشهر به ماهدشت با دستور قضایی


معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: با توجه به مشکلاتی که تجمع دستفروشان در جاده محمدشهر به ماهدشت برای تردد مردم ایجاد می کرد دستور قضایی برای جمع آوری آن ها صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسینعلی محمدیاری، معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج و سرپرست دادسرای ناحیه 4 با اشاره به اجرای طرح پاکسازی جاده محمدشهر به ماهدشت از دستفروشان و وانت بارها، گفت: همچنین در داخل شهر ماهدشت نیز نسبت به جمع آوری وانت بارها و مغازه دارانی که با تعرض به معبر عمومی باعث ایجاد مشکلات در تردد برای عابران و ترافیک شده بودند اقدام شد.

محمدیاری مشکلاتی که تجمع دستفروشان در تردد شهروندان ایجاد می کند را علت این اقدام بیان کرد و متذکر شد: متاسفانه بارها شاهد تصادف به دلیل ترافیک ایجاد شده توسط دستفروشان بودیم که خسارت جانی و مالی برای رانندگان و شهروندان در پی داشت.

سرپرست دادسرای ناحیه 4 با تاکید بر رعایت قوانین توسط کسبه و ضرورت نظارت اتحادیه های تخصصی بر اصناف مختلف تصریح کرد: در داخل شهر نیز شاهد بودیم که برخی از مغازه داران، به پیاده رو تعرض کرده و اقدام به فروش اقلام مختلف می کردند که در ابتدا با تذکر و سپس با جمع آوری کالاها با این قانون شکنی مقابله و به کلیه مغازه داران تذکرات عمومی در خصوص رعایت مقررات و انضباط شهری و حقوق شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری دستفروشان جاده محمدشهر به ماهدشت با دستور قضایی

جمع آوری دستفروشان جاده محمدشهر به ماهدشت با دستور قضایی