مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-01اقتصادي

مشکلات کاریابی های چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: باید تمام توان خود را درجهت مرتفع کردن مشکلات کاریاب ها در سطح استان بکار بگیریم.

- محسن مولوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر 30 کاریابی فعال در استان برای ارائه و شناسایی فرصت های شغلی و معرفی افراد بیکار به بازار کار در استان فعالیت می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به پیش بینی اشتغال جدید در سال جاری و بر اساس اهداف مندرج در زیست بوم ملی اشتغال کشور و ظرفیت های موجود کاریابی ها و ظرفیت های شغلی تعهد شده که تعداد 2 هزار و 700 نفر فرصت شغلی جدید توسط کاریابی های استان ایجاد شود.

وی در ادامه بررسی مشکلات کاریاب ها را جزو اولویت های پیش رو دانست و اظهار داشت: باید تمام توان خود را در جهت مرتفع کردن مشکلات کاریاب ها در سطح استان بکار بگیریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است تعامل انجمن صنفی کاریابی پس از تشکیل با اداره کل تعاون، کار و رفاه احتماعی استان  بیشتر و کاریابی ها مسائل، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق این انجمن به اطلاع اداره کل برسانند تا مسائل به شکل خوبی حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کاریابی های چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود

مشکلات کاریابی های چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود