مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-01اجتماعي

استانداری تهران به دنبال ایجاد مهدهای کودک ادارات


ادارات به زیر ساخت های لازم برای ایجاد مهدهای کودک مجهز نیستند و در این راستا نیاز به حمایت های ویژه و تدابیر مسئولان آن مجموعه است.

- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران با اشاره به اهمیت وجود مهدهای کودک در ادارت برای راحتی حال مادران شاغل، گفت: با توجه به تاکیدات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای حمایت از مادران شاغل، پیگیر فراهم سازی تمهیدات لازم برای ایجاد مهدهای کودک استاندارد در ادارات هستیم تا مادران شاغل بتوانند با طیب خاطر در محل کار خود مشغول به کار باشند.

زهره جعفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکیدات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای حمایت از مادران شاغل، اظهار کرد: ایجاد مهدهای کودک در ادارت از جمله درخواست های مکرر مادران شاغل است.

ما در حال جمع آوری اطلاعات دقیق مهدهای کودک ادارات و نیز جمع آوری اطلاعات ادارات و دستگاه های فاقد مهدکودک هستیم تا با شناسایی موانع موجود، راهبردهای مناسب برای رفع این معضل ارائه شود.

وی با بیان اینکه تاسیس مهدهای استاندارد در هر مجموعه نیازمند گرفتن مجوز خاص و استخدام مربیان آموزش دیده است، ادامه داد: تمام ادارات به زیر ساخت های لازم برای ایجاد مهدهای کودک مجهز نیستند و در این راستا نیاز به حمایت های ویژه و تدابیر مسئولان آن مجموعه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری تهران به دنبال ایجاد مهدهای کودک ادارات

استانداری تهران به دنبال ایجاد مهدهای کودک ادارات