مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-01اقتصادي

افزایش 44 درصدی خرید گندم از کشاورزان آذربایجان شرقی


مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از افزایش 44 درصدی خرید گندم از کشاورزان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جلال رحیم زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال 108 هزار و 42 تن گندم از گندم کاران استان خریداری شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 75 هزار و 121 تن گندم بود.

وی با اشاره به اینکه این میزان گندم از 234 هزار هکتار برداشت شده است، افزود: تاکنون مبلغ 128 میلیارد تومان بابت خرید گندم به گندم کاران استان پرداخت شده است و طلب گندم کارانی که تا 24 تیرماه گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل داده اند فردا به حسابشان واریز می شود.

رحیم زاده توصیه کرد که کشاورزان گندم تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل دهند و از تحویل گندم به غیر مراکز خرید خودداری کنند.

وی همچنین میزان خرید توافقی گندم در آذربایجان شرقی را هشت هزار و 414 تن اعلام کرد و افزود: بیش از 17 هزار تن خرید گندم مربوط به سال 1400 است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی همچنین با بیان شاخص های فنی برای ورود کشاورزان در طرح جهش تولید در دیمزارهای سال زراعی 1402-1401، اظهار کرد: عقد قرارداد طرح جهش تولید در دیمزارها با مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه و ثبت در سامانه دیمزار، تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 44 درصدی خرید گندم از کشاورزان آذربایجان شرقی

افزایش 44 درصدی خرید گندم از کشاورزان آذربایجان شرقی