مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-01بين الملل

نقش «بی سر و صدای» ناتو در جذب مزدور برای اوکراین


مقام وزارت خارجه روسیه نقش کشورهای عضو ناتو را در جذب مزدور خارجی برای ارتش اوکراین محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که کمک های همه جانبه تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی غرب به اوکراین ادامه دارد، رییس اداره چالش ها و تهدیدات جدید در وزارت خارجه روسیه درباره نقش ناتو در زمینه جذب نیرو برای ارتش اوکراین صحبت کرد.

منابع رسانه ای در روسیه خبر دادند، مقام وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که چند کشور عضو ناتو بی سر و صدا در حال حمایت از تلاش های اوکراین در زمینه جذب مزدوران خارجی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه اینترنتی شبکه راشا تودی ، ولادیمیر تارابرین رییس اداره چالش ها و تهدیدات جدید در وزارت خارجه روسیه معتقد است که دیپلمات ‎های اوکراینی و برخی از سازمان های غیر دولتی (NGO) در حال جستجو برای یافتن سرباز به منظور جنگیدن با روسیه هستند.

وی به خبرگزاری ریانووستی گفت: روسیه از نزدیک بر جذب اتباع خارجی که توسط مقامات اوکراین با حمایت بی سر و صدای برخی کشورهای ناتو برای جنگیدن در شرق اوکراین در کنار رژیم کی یف انجام می شود، نظارت می کند .

این مقام ارشد روس هشدار داد که اقدامات رژیم کی یف در تناقض با توافقات و معاهدات بین المللی از قبیل کنوانسیون وین 1961 درباره روابط دیپلماتیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش «بی سر و صدای» ناتو در جذب مزدور برای اوکراین

نقش «بی سر و صدای» ناتو در جذب مزدور برای اوکراین