مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-01سياسي

شبکه ملی درمان سرطان در استان مرکزی راه اندازی می شود


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی شبکه ملی درمان سرطان برای اولین بار در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی غفاری زاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سال گذشته روزهای پرفراز و نشیبی پشت سر گذاشته البته سعی شد تمرکز فعالیت ها با توجه به نیازهایی که در استان حس می شد بیشتر در سه حوزه پزشکی، محیط زیست و سرطان پستان باشد.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه جمعیت سعی شده مرکز درمان ناباروری را تقویت و بخش های تکمیلی و فرآیند درمان تکمیلی را در استان ایجاد کنیم از جمله بحث مشکلات دارو که ایجاد داروخانه تخصصی در این حوزه صورت گرفت.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه در حوزه جمعیت در سال های گذشته همواره یکی از دغدغه هایی بوده که به آن پرداخته شده در همین راستا مرکز فوق تخصص درمان ناباروری در این بخش پیش رو است اضافه کرد: به منظور افزایش کیفیت کار و ارائه خدمات در بخش ژنتیک نیز برای اولین بار آزمایشگاه ژنتیک انسانی را ایجاد کردیم.

غفاری زاده با اشاره به اهداف جهاددانشگاهی در سال جاری در حوزه پزشکی بیان کرد: با اعزام دو نفر از متخصص و فوق تخصصی که با این نهاد همکاری می کنند به پژوهشگاه ابن سینا، بتوانیم کلینیک اندومتریوز را در استان راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ملی درمان سرطان در استان مرکزی راه اندازی می شود

شبکه ملی درمان سرطان در استان مرکزی راه اندازی می شود