مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-01اجتماعي

دیشموک همچنان در محاصره مشکلات پس از سیل+تصاویرو فیلم


اهالی روستاهای دیشموک در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه در بارش شب گذشته زندگی مان را از دست دادیم، از مسؤولان خواستار توجه ویژه شدند.

مسئولان به دلیل انسداد مسیرهای ارتباطی بخش زیادی از راه ارتباطی روستاهای منطقه را بصورت پیاده طی کردند.

تخریب و آبگرفتگی در روستاهای دلی به سمت پاتاوه، رودسمه و پای پره بسیار بالا بود تا حدی که برخی ساختمان ها بصورت کامل در زیر آبرفت قرار گرفتند و لوازم خانگی و تجهیزات مردم بعضا از بین رفته است.

دیوار حیاط یک مدرسه در روستای پاتاوه ریزش و در کنار مدرسه یک ساختمان کاملا در زیرآب رفت ناشی از جریان سرازیر شده از کوه، مفقود شده است.

بزرگ امید از اهالی روستای دلی اظهار کرد: شبانه سیلاب وارد منازل اهالی شد و شب را به سختی تحمل کردیم و چشم انتظار مسوولان هستیم.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: خسارات زیاد و ضرر و زیان سطح بخش بالا است در حال بازدید از مناطق مختلف هستیم و بعد از جمع بندی میزان دقیق ارزش ریالی خسارات اطلاع رسانی می شود.

حبیبی با بیان اینکه، بلافاصله بعد از قطعی بارش در شب گذشته تلاش کردیم بازگشایی راه های ارتباطی روستاها در اولویت باشد، گفت: تاکنون بخشی از این امر محقق شد و با کمک دستگاه های لودر، بیل و گریدر و همکاری شرکت گاز و راهداری در حال رفع مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیشموک همچنان در محاصره مشکلات پس از سیل+تصاویرو فیلم

دیشموک همچنان در محاصره مشکلات پس از سیل+تصاویرو فیلم