مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-01اقتصادي

نوسازی 400 تاکسی در قم با اولویت پایین ترین مدل ها


نوسازی ناوگان تاکسی فرسوده حمل ونقل درون شهری قم با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در قالب آورده 50 درصدی شهرداری قم و 50 درصدی بانک قرض الحسنه رسالت در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی درون شهری قم با استفاده از اعتبارات شهرداری بر اساس پیشنهاد شهردار قم و مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر تأمین اعتبار، مبلغ 200 میلیارد ریال جهت سپرده گذاری در بانک به منظور ارائه تسهیلات قرض الحسنه هر دستگاه یک میلیارد ریال در راستای ایجاد شرایط مناسب برای مالکین تاکسی های فرسوده با اولویت پایین ترین مدل عملیاتی شده است.

در قالب این پروژه نوسازی خودروهای فرسوده تاکسی مدل سال 77 تا 1390 با استفاده از تسهیلات یک میلیارد ریالی توسط شهرداری قم و موسسه قرض الحسنه رسالت انجام می گیرد.

با توجه به اینکه فرآیندهای نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده در سراسر کشور به صورت نقدی در جریان است و با توجه به افزایش چشمگیر و روزانه قیمت خودرو توسط شرکت های خودروساز این فرآیند تقریباً در کشور و شهر قم متوقف شده بود، بنابراین پروژه نوسازی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه 2 درصد پس از سپرده گذاری شهرداری در بانک مذکور از ابتدای سال جاری از سر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 400 تاکسی در قم با اولویت پایین ترین مدل ها

نوسازی 400 تاکسی در قم با اولویت پایین ترین مدل ها