مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-01اجتماعي

چهارمین خط اتوبوس تندرو اصفهان، آماده بهره برداری است


معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط اتوبوس تندرو از سه راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق، به طول 18 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در آستانه بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه مسیر چهارمین خط بی.

آر.

تی از سه راه درچه در غرب اصفهان تا پایانه جی در شرق به طول 18 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در آستانه بهره برداری است، اظهار داشت: این خط از پایانه جی آغاز شده و از خیابان های هشت بهشت شرقی و غربی، فرشادی، بلوار هشت بهشت، میدان امام حسین (ع)، شمس آبادی، شیخ بهایی و آتشگاه عبور می کند و به سه راه درچه می رسد.

وی از خرید 25 دستگاه اتوبوس برای این خط با حمایت دولت از طریق انتشار اوراق مشارکت خبر داده و تأکید کرد: تبادل مسافر با خطوط یک، دو  و  سه اتوبوس تندرو، ‏تبادل مسافر با خط یک مترو و تبادل مسافر با خطوط پر مسافر شمالی جنوبی از مزایای این خط است.

حق شناس  ادامه داد: با راه اندازی این خط،‏ اتصال شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز شهر اصفهان به یکدیگر انجام می شود و ارتباط مسافران درون استانی و برون شهری به مرکز شهر توسط خط تندرو و رونق پایانه مسافربری جی را فراهم می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین خط اتوبوس تندرو اصفهان، آماده بهره برداری است

چهارمین خط اتوبوس تندرو اصفهان، آماده بهره برداری است