مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-01سياسي

حجت الاسلام نوروزی: عوارضی تهران - پرند حذف شد


حجت الاسلام حسن نوروزی از حذف عوارضی تهران -پرند خبر داد و گفت: پس از پیگیری های فراوان از شخص رییس جمهور و اخذ دستورات لازم مبنی بر حذف عوارضی تهران - ساوه حدفاصل تهران تا پرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم، بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از پیگیری فراوان از شخص رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و مسوولین وزارت راه و اخذ دستورات لازم مبنی بر حذف عوارضی تهران - ساوه حدفاصل تهران تا پرند، بالاخره مقاومت شرکت تجهیزات ایمنی راه ها در دریافت عوارضی از این مسیر شکسته شد و عوارضی این مسیر حذف شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به حذف عوارضی تهران - پرند این موفقیت را خدمت مردم شریف رباط کریم، بهارستان و پرند تبریک عرض می کنم و از کلیه مسوولینی که در این امر ما را یاری کردند کمال تشکر را دارم.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه افزود: از مردم عزیز منطقه می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه اخذ عوارضی، مستندات و تصویر اخذ عوارضی را به دفاتر هفتگانه ما تحویل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حذف عوارضی تهران تا پرند مطالبه 12 ساله مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان بوده است، که علی رغم وعده های پی در پی مسئولین در پیچ و خم تصمیم های مسئولان مربوطه دست به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نوروزی: عوارضی تهران - پرند حذف شد

حجت الاسلام نوروزی: عوارضی تهران - پرند حذف شد