مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-01بين الملل

دعوت هادی العامری به گفت وگوی سیاسی و شروط جریان صدر


در پی دعوت رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به گفت وگوی سیاسی، یکی از افراد نزدیک به رهبر جریان صدر، برای آغاز چنین گفت وگویی سه شرط برای هادی العامری تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (دوشنبه، اول آگوست) با صدور بیانیه ای، بار دیگر بر ضرورت گفتگو بین جریان صدر و کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) تاکید کرد.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در وبگاه شفق نیوز منتشر شد، همه طرف ها را به خویشتنداری و اولویت دادن به منافع ملی دعوت و اعلام کرد: در فضای تشدید تنش رسانه ای به واسطه بیانیه های متقابل که به برگزاری تظاهرات مردمی فراخوانده می شود و احتمال دارد که این امر از کنترل خارج شده و به خشونت منجر شود، بار دیگر مخلصانه از برادران در جریان صدر و چارچوب هماهنگی می خواهم عقل و حکمت را پیشه سازند و خویشتن داری کنند و با انجام گفت وگوی جدی و سازنده برای دستیابی به راه حل در خصوص نقاط اختلاف فیمابین، منافع کشور و مردم را اولویت دهند.

العامری تصریح کرد: خونهای مردم عراق برای همه عزیز است و ملت عزیز عراق از سالهای دهه هفتاد قرن پیش تا به امروز، خونهای زیادی فدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت هادی العامری به گفت وگوی سیاسی و شروط جریان صدر

دعوت هادی العامری به گفت وگوی سیاسی و شروط جریان صدر