مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-01سياسي

پویش «نذر آب» خیریه کریمان برای رفع مشکلات آبی در مناطق محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)، خیریه کریمان با ایجاد پویش نذر آب قصد دارد تا به نیت خشنودی قلب مطهر آن حضرت، - پویش نذر آب خیریه کریمان برای رفع مشکلات آبی در مناطق محروم خیریه کریمان با ایجاد پویش نذر آب قصد دارد به نیت خشنودی قلب مطهر سیدالشهدا (ع)، گامی در جهت رفع خشکسالی و تشنگی در خراسان جنوبی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)، خیریه کریمان با ایجاد پویش نذر آب قصد دارد تا به نیت خشنودی قلب مطهر آن حضرت، گامی در جهت رفع خشکسالی و تشنگی بردارد.

مناطق هدف در پویش مذکور شهرستان های سربیشه، نهبندان، زیرکوه استان خراسان جنوبی هستند که همواره با مشکلات آبی در حوزه کشاورزی و آشامیدنی دست و پنجه نرم می کنند؛ لذا خیریه کریمان به منظور تأمین هزینه های مالی جهت احیای قنوات، ساخت استخر ذخیره و انتقال آب این پویش را ایجاد کرده است.

علاقه مندان برای مشارکت در پویش نذر آب می توانند کمک های خود را به شماره کارت 5041727010092524 (موسسه مهرنگار ماندگار-خیریه کریمان) واریز کرده و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1001*780* برای این کار اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذر آب» خیریه کریمان برای رفع مشکلات آبی در مناطق محروم

پویش «نذر آب» خیریه کریمان برای رفع مشکلات آبی در مناطق محروم