مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 16:372022-08-01سياسي

طرح «الزامی شدن پیوست فرهنگی در مصوبات دولت»


محمدمهدی اسماعیلی در جلسه امروز شورای هنر با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت علمی اعضای شورای هنر در «پیوست فرهنگی» مصوبات دولتی گفت: باید ساز و کاری فراهم شود تا از نقطه نظرات و دیدگاه های تخصصی اعضای شورای هنر در پیوست فرهنگی مصوبات دولتی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین جلسه شورای هنر صبح امروز دوشنبه، دهم مردادماه به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه، وزیر فرهنگ با اعلام خبر الزامی شدن پیوست فرهنگی برای کلیه مصوبات هیات دولت گفت: بر این اساس هر آیین نامه و لایحه ای که در کمیسیون های مختلف دولت مطرح می شود همزمان برای وزیر فرهنگ به عنوان دبیر کارگروه فرهنگی دولت ارسال می شود تا اقدامات لازم برای پیوست فرهنگی آن صورت پذیرد.

وی  با تاکید بر ضرورت ایجاد ساز و کار مشخص برای استفاده از ظرفیت شورای هنر در سیاست گذاری فرهنگی و هنری افزود: باید ساز و کاری مشخص فراهم شود تا از نقطه نظرات و دیدگاه های اعضای شورای هنر در خصوص ظرفیت عظیم پیوست فرهنگی در مصوبات دولت بهره مند شویم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر ایجاد هم افزایی میان نهادها و دستگاه های مختلف برای استفاده بهینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «الزامی شدن پیوست فرهنگی در مصوبات دولت»

طرح «الزامی شدن پیوست فرهنگی در مصوبات دولت»