مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 17:472022-08-01بين الملل

صنعاء: سازمان ملل برای رسیدن عواید نفت یمن به ملتش کاری نمی کند


آنچه از عواید نفت یمنی ها که توسط ائتلاف سعودی در یک ماه گذشته چپاول شده برای پرداخت سه ماه حقوق عقب مانده کارمندان یمنی کافی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، عصام المتوکل سخنگوی شرکت نفت یمن امروز دوشنبه در گفت وگو با شبکه المسیره گفت که سازمان ملل هیچ اقدام جدی برای رساندن درآمدهای حاصل از صادرات نفت یمن به دست مردم این کشور انجام نداده است.

وی با اشاره به غارت نظام مند نفت خام یمن توسط ائتلاف متجاوز گفت: نفتکش هایی که این عملیات سرقت و غارت ثروت یمنی ها را انجام می دهند، اماراتی هستند.

المتوکل گفت: سازمان ملل می داند که درآمدهای نفت خام یمن برای پرداخت حقوق مردم این کشور کافی است، اما تلاش می کند حقیقت را پنهان کند.

این مقام یمنی تصریح کرد: آنچه از عواید نفت خام یمن طی یک ماه گذشته به غارت رفت برای پرداخت سه ماه حقوق فرزندان ملت یمن کفایت می کرد.

المتوکل گفت: در طول مدت آتش بس سازمان ملل هیچ اقدام جدی انجام نداده و صنعاء بابت همه کشتی های حامل مشتقات نفتی که مدتی در توقیف ائتلاف سعودی بوده جریمه تاخیر پرداخت کرده است؛ در حالی که از مفاد آتش بس ورود بی دردسر و جریمه این کشتی ها به بندر الحدیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: سازمان ملل برای رسیدن عواید نفت یمن به ملتش کاری نمی کند

صنعاء: سازمان ملل برای رسیدن عواید نفت یمن به ملتش کاری نمی کند