مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-01اجتماعي

مدرسه استاندارد برای آموزش دانش آموزان اوتیسمی و استثنایی در ایلام وجود ندارد


استان ایلام 570 دانش آموز استثنایی و تعدادی هم اوتیسمی دارد ولی مدرسه استاندارد برای آموزش این دانش آموزان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز جلال حمره مدیرکل نوسازی مدارس استان در جلسه شورای  آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت: در سال 1401 در ساخت مدارس جدید الاحداث از روش و مصالح سنتی به روش های نوین و جدید توجه ویژه داریم.

وی افزود: سرانه آموزشی استان به اشتباه عدد 8/7 در کشور به ثبت رسیده که با تلاش و رایزنی های لازم در این مورد راستی آزمایی صورت گرفته و این عدد به 5/14 رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه گفت: استان ایلام 570 دانش آموز استثنایی و تعدادی هم اوتیسمی دارد ولی مدرسه استاندارد برای آموزش این دانش آموزان وجود ندارد.

وی افزود: ایلام 120 مدرسه سنگی دارد که بایستی تخریب شوند که در بحث تجهیزات مدارس اکثرا فرسوده و از رده خارج هستند که مقدار خریداری شده در سال جدید جوابگوی نیاز حداقلی آموزش و پرورش نیست، (که در پاسخ این مطلب  وزیر گفت که از استاندار تقاضا افزایش اعتبار بیشتری در این مورد خواهند کرد که در بحث اعتبارات عمرانی سهم آموزش و پرورش از کل اعتبارات استانی حداقل 6 درصد باید باشد و این درصد در سطح کشوری جهت افزایش پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه استاندارد برای آموزش دانش آموزان اوتیسمی و استثنایی در ایلام وجود ندارد

مدرسه استاندارد برای آموزش دانش آموزان اوتیسمی و استثنایی در ایلام وجود ندارد