مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-01اقتصادي

کاهش موانع تجاری ایران و روسیه در ماه های اخیر


رییس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به تعامل مشترک طرف روسی با سازمان توسعه تجارت و سفارت ایران در روسیه برای کاهش موانع تجاری بیان کردکرد: کاهش جدی موانع تجاری در ماههای اخیر به عنوان یک اتفاق بزرگ برای توسعه مبادلات تجاری دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هیئت تجاری گیلان در سفر به آستراخان روسیه امروز با حضور در محل سرای تجاری ایرانیان با مدیران ارشد و اقتصادی استان آستراخان دیدار و گفت وگو کردند.

  در این دیدار دنیس آفاناسیف معاون هیئت دولت و استانیسلاو سینچنکو رییس اتاق بازرگانی استان آستراخان در جمع تجار و بازرگانان گیلانی و کشور که در راس هیئتی به سرپرستی هادی تیز هوش تابان رییس اتاق بازرگانی به این استان جنوبی فدراسیون روسیه سفر کرده اند، حضور داشتند.

  رییس اتاق بازرگانی گیلان در این نشست ضمن با بر روابط رو به گسترش تجاری میان ایران و روسیه خصوصا در سال های اخیر و نگاه توسعه محور طرف روسی از جمله مسؤولان دولتی استان آستراخان اظهار کرد: هیات تجاری گیلان عصر روز یکشنبه با اولین پرواز رشت به آستراخان وارد این استان شده و تمام تلاش طرف ایرانی در گیلان برقراری و تداوم این پرواز و انتظار از رویکرد همراهی محور همیشگی مقامات روسی علی الخصوص سفارت روسیه در ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موانع تجاری ایران و روسیه در ماه های اخیر

کاهش موانع تجاری ایران و روسیه در ماه های اخیر