مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-01اقتصادي

140 هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل وارد شده است


رییس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 140 هزارتن کالای اساسی وارد استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید میرمحمدی شامگاه امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است و در این راستا تلاشگران عرصه حمل ونقل با همه توان درحال ارائه خدمت رسانی به مردم هستند.

وی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش در طول سال جاری قدردانی کرد، افزود: 140 هزار تن کالای اساسی توسط بیش از 6 هزار و 300 دستگاه کامیون وارد استان شده است.

رییس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: برنج، جو،روغن، گندم، نهاده های دامی، ذرت ،سویا و شکر را مهم ترین کالا های اساسی وارد شده است.

میرمحمدی از فعالیت 90 شرکت حمل و نقل کالا با 13 هزار و 550 دستگاه ناوگان و 12 هزار راننده پرتلاش در استان اردبیل خبر داد و تشریح کرد: در 4 ماه گذشته یک میلیون 310 هزارتن کالا در استان جابه جا شد .

وی با اشاره به صدور 96 هزار برگ بارنامه در استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه برعملکرد شرکت های حمل ونقل انجام و با متخلفان برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل وارد شده است

140 هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل وارد شده است