مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 21:022022-08-01بين الملل

امیرعبداللهیان: پیشنهاد برجامی جوزف بورل در حال بررسی است


آمادگی خود را اعلام کرده ایم تا در زمان تعیین شده، هیات های ایران، 1+4 و آمریکا به طور غیرمستقیم در وین بتوانند راجع به جزییات بیشتر، - وزیر امور خارجه : آمادگی خود را اعلام کرده ایم تا در زمان تعیین شده، هیات های ایران، 1+4 و آمریکا به طور غیرمستقیم در وین بتوانند راجع به جزییات بیشتر،  گفت وگوهای خود را برای پیگیری نتایج هرگونه توافقی دنبال کنند.

وزیر امور خارجه گفت: جوزف بورل از مجموعه دیدگاه های طرف های مختلف مذاکرات پیش نویسی تهیه کرده و به عنوان پیشنهاد هماهنگ کننده اتحادیه اروپا به همه طرف ها ارائه داده و در پایتخت ها در حال بررسی این پیشنهاد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسین امیرعبداللهیان در گفت وگویی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات برجام، اظهار داشت: در چهار ماه گذشته تبادل پیام هایی را از طریق نماینده اتحادیه اروپا با طرف آمریکایی در موضوع لغو تحریم ها داشته ایم و اکنون به نقطه ای رسیده ایم که بورل از مجموعه دیدگاه های طرف های مختلف مذاکرات، پیش نویسی تهیه کرده و به عنوان پیشنهاد هماهنگ کننده اتحادیه اروپا به همه طرف ها ارائه داده و در پایتخت ها در حال بررسی این پیشنهاد هستیم.

امیرعبد اللهیان بیان کرد: چارچوب مذاکرات، خطوط قرمز و هدفی که در مذاکرات دنبال می کنیم، روشن است و پس از اینکه دیدگاه ها مورد بررسی کارشناسی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: پیشنهاد برجامی جوزف بورل در حال بررسی است

امیرعبداللهیان: پیشنهاد برجامی جوزف بورل در حال بررسی است