مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 21:272022-08-01بين الملل

حل بحران کمبود نان و بازگشت به کار تدریجی کارمندان در لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی ابراهیم، ​​رییس مستعفی سندیکای نانوایی های لبنان امروز دوشنبه پس از چند هفته بحران نان در لبنان گفت: - رسانه های لبنانی از باز شدن نانوایی های تعطیل شده در مناطق مختلف این کشور و همچنین بازگشت به کار کارمندان نهاد های دولتی خبر داد که از یک ماه پیش دست به اعتصاب زده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی ابراهیم، ​​رییس مستعفی سندیکای نانوایی های لبنان امروز دوشنبه پس از چند هفته بحران نان در لبنان گفت: کابوس به پایان رسیده است و نان در تمام نانوایی های سراسر لبنان در دسترس است.

علی ابراهیم در گفتگو با رادیو صدای لبنان گفت: باید کسانی که با عزم قبلی باعث بحران ساختگی نان شدند، بازخواست شوند تا دیگر شاهد بازگشت به صف های طویل مقابل نانوایی ها نباشیم.

مناطق مختلف لبنان طی چند هفته اخیر شاهد یک بحران بزرگ در دسترسی به نان یارانه ای دولتی بود و مردم مجبور بودند برای تهیه تعداد محدودی نان ساعت ها را در صف های طویل مقابل معدود نانوایی های تعطیل نشده منتظر بمانند.

بحران جهانی گندم به دلیل جنگ اوکراین و وضعیت اقتصاد وخیم لبنان ناشی از تحریم های آمریکا معیشت در لبنان را هم دشوار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بحران کمبود نان و بازگشت به کار تدریجی کارمندان در لبنان

حل بحران کمبود نان و بازگشت به کار تدریجی کارمندان در لبنان