مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 22:022022-08-01اجتماعي

خراسان رضوی/ ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری در تعطیلات تاسوعا و عاشورا


در سنوات گذشته به دلیل برگزاری تورهای گردشگری در ایام عزاداری محرم آسیب هایی شکل گرفته بود که برخی از آن مربوط به تورهای غیرمجاز بود.

- یوسف بیدخوری: در سنوات گذشته به دلیل برگزاری تورهای گردشگری در ایام عزاداری محرم آسیب هایی شکل گرفته بود که برخی از آن مربوط به تورهای غیرمجاز بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: به مناسبت عاشورا و تاسوعا بخش نامه ای به تورگردان ها ابلاغ شده مبنی بر اینکه تورهای طبیعت گردی در این ایام متوقف باشد و پس از ایام عزاداری برگزاری تورها به روال عادی خود بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ یوسف بیدخوری امروز، 10 مرداد ماه، در در نشست هم اندیشی ساماندهی تورهای گردشگری استان که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به واسطه شیوع کرونا در 2 سال گذشته برگزاری تورهای گردشگری با مشکلاتی همراه بوده است.

به عنوان مثال با تغییر رنگ کرونایی استان به نارنجی یا قرمز به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی از برگزاری تورها جلوگیری به عمل می آمد و این موضوع مشکلاتی را برای تورهای گردشگری به وجود می آورد.

وی ادامه داد: البته در پنج ماه ابتدایی امسال شرایطی فراهم شد که برگزاری تورهای گردشگری شرایط مناسب تری یافت و در حال حاضر تورها به راحتی می توانند برای برگزاری برنامه های شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری در تعطیلات تاسوعا و عاشورا

خراسان رضوی/ ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری در تعطیلات تاسوعا و عاشورا