مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 22:322022-08-01حوادث

الزام به عذرخواهی 3 وزارتخانه وشهرداری مشهد


به دنبال پیگیری های اولیای دم دانش آموز 10 ساله مشهدی که به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاده و به طرز دلخراشی به قتل رسیده بود، دادگاه تجدیدنظر تهران از جنبه جبران خسارت های معنوی نه تنها رای به الزام عذرخواهی سه وزارتخانه ، شهردار ی مشهد و راننده سرویس این کودک داد بلکه بر اصلاح ساختارهای سرویس مدارس نیز تاکید کرد که باید در مهلت مقرر مورد بازنگری دقیق قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این پرونده جنایی هولناک از ظهر پنجم اردیبهشت سال 97 زمانی در مشهد آغاز شد که محمد حسین ازغدی دانش آموز 10 ساله ای که در کلاس چهارم دبستان تحصیل می کرد، کیف مدرسه را به دوش انداخت و منتظر رسیدن سرویس مدرسه ماند اما عقربه های ساعت در حالی به تندی از یکدیگر سبقت می گرفتند که از سرویس مدرسه خبری نبود! مادر محمدحسین که نگران تاخیر حضور فرزندش در کلاس درس بود به ناچار با تاکسی تلفنی تماس گرفت تا فرزندش را هم از استرس روحی برهاند.

به همین دلیل کودک 10 ساله بلافاصله از حیاط منزل بیرون رفت تا به محض رسیدن تاکسی تلفنی دیگر وقتی برای حضورش در خیابان تلف نشود.

در این هنگام پراید سفیدرنگی که جوان 27 ساله ای رانندگی آن را به عهده داشت، مقابل دانش آموز یاد شده توقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام به عذرخواهی 3 وزارتخانه وشهرداری مشهد

الزام به عذرخواهی 3 وزارتخانه وشهرداری مشهد