مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-01حوادث

نجات گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان مخوف در فارس


فرمانده انتظامی استان فارس از عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس و رهایی گروگان در شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر مشخص شد سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 که پنج نفر بوده اند یک فرد 20 ساله را به صورت مسلحانه ربودند و سپس متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس فتای استان، در نهایت مخفیگاه ربایندگان در یکی از باغ شهرهای اطراف شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

سردار حبیبی با بیان این که مأموران به محل مد نظر اعزام شدند، افزود: طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر پنج نفر ربایندگان دستگیرشدند ، یک قبضه اسلحه گرم و تعدادی سلاح سرد از آنان کشف و فرد گروگان نیز به صورت صحیح و سالم آزاد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرکرده 30 ساله این باند دارای سابقه آدم ربایی در سال 92 همچنین محکومیت قضایی 25 ساله و متواری بوده است.

وی درباره علت و انگیزه افراد از انجام این گروگانگیری گفت: در بازجویی های صورت گرفته، مشخص شد که ربایندگان در قبال آزادی گروگان درخواست مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان مخوف در فارس

نجات گروگان 20 ساله از چنگال آدم ربایان مخوف در فارس