مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 22:572022-08-01فرهنگي

کیانوش عیاری و «خانه پدری»؛ رنج کارگردان از سوءِ تفاهم ها


آنچه بیش از داستان فیلم چه در عالم خود فیلم و چه نمونه های واقعی آزار دهنده بود سیمای کارگردانی در اندازه و آوازه کیانوش عیاری بود که نگران بود سخنی نگوید که سریال «87 متر» او هم در صدا و سیما دچار مشکل شود.

- آنچه بیش از داستان فیلم چه در عالم خود فیلم و چه نمونه های واقعی آزار دهنده بود سیمای کارگردانی در اندازه و آوازه کیانوش عیاری بود که نگران بود سخنی نگوید که سریال 87 متر او هم در صدا و سیما دچار مشکل شود.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- فیلم خانه پدری را نه در جشنواره فجر سال 1389 - خارج از بخش مسابقه - توانستم ببینم نه در آبان و آذر 1398که به صورت موقت از توقیف به درآمده و نمایش داده شد و نه مایل بودم بعدتر از شبکه های ماهواره ای تماشا کنم چون بدون اجازه تهیه کننده و کارگردان نشان می دادند.

یکشنبه شب و در شامگاه 9 مرداد 1401 اما به صورت اتفاقی باخبر شدم تلویزیون صدای آمریکا ( این که تلویزیون باشی ولی نامت صدا و تأکید کنی مربوط به آمریکاست ولی داعیه ایران داری هم موضوع قابل تأملی است) ضمن ارتباط با کارگردان - کیانوش عیاری - و منتقد شناخته شده سینما - جواد طوسی- خانه پدری را پخش می کند.

حضور کارگردان یعنی از او که حالا مالک فیلم هم هست اجازه گرفته یا خریده اند و مثل شبکه های دیگر دزدی نیست و جواد طوسی هم یعنی اسباب دردسر فیلم ساز نخواهد شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش عیاری و «خانه پدری»؛ رنج کارگردان از سوءِ تفاهم ها

کیانوش عیاری و «خانه پدری»؛ رنج کارگردان از سوءِ تفاهم ها