مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-02سياسي

لزوم تجمیع اعتبارات پژوهشی استانی در راستای توسعه استان لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، در جلسه بین پارک علم و فناوری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان که امروز در محل پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد، - در جلسه بین پارک علم و فناوری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان طرفین بر لزوم تجمیع اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی در قالب طرح های کلان تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، در جلسه بین پارک علم و فناوری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان که امروز در محل پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد، طرفین بر لزوم تجمیع اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی در قالب طرح های کلان در راستای توسعه استان لرستان و تحقق اشتغال دانش بنیان تاکید کردند.

فرهاد نامداری، سرپرست پارک علم و فناوری لرستان با اشاره به ضرورت پیوند موثر بین دستگاه های اجرایی و مراکز علمی و فناوری اظهار گفت: برای توسعه استان لرستان لازم است اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی استان تجمیع و بر روی طرح های کلان متمرکز شوند.

نامداری با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در واحدهای فناور، اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برجسته علمی در استان، برای اجرای طرح های مورد نیاز استان توسط پارک علم و فناوری اعلام آمادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجمیع اعتبارات پژوهشی استانی در راستای توسعه استان لرستان

لزوم تجمیع اعتبارات پژوهشی استانی در راستای توسعه استان لرستان