مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-02اجتماعي

یک اتفاق عجیب در یاسوج/ تخلیه زباله های شهرداری جلوی سازمان تامین اجتماعی


شهرداری یاسوج در اقدامی عجیب زباله های خود را جلوی سازمان تامین اجتماعی تخلیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی شعبه تامین اجتماعی یاسوج تخلیه کرد در حالی که از بعدازظهر روز گذشته مسئولان استانی اعم استاندار  و مدیران دستگاه های اجرایی در استان کهکیلویه و بویراحمد سرگرم مدیریت بحران ناشی از سیل و بارندگی های اخیر بودند، شهرداری یاسوج اقدام به تخلیه زباله در خیابان و بستن ورودی سازمان تامین اجتماعی در یاسوج کرد.

 مدیرکل تامین اجتماعی این استان گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره  ، کاری ناپسند است و علاوه بر مسدود کردن راه عبور و مرور ارباب رجوع، سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

  این در حالی است که از بعدازظهر دیروز استاندار  همراه با معاونان ایشان و بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی در حال مدیریت بحران و هماهنگی های لازم به منظور کمک به مردم و جلوگیری از  آسیب های ناشی از سیل و بارندگی بودند.

  مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: بحران به وجود آمده ناشی از سیل و بارندگی در شهر یاسوج که مشکلات زیادی را برای مردم و کسب و کارها سیب شد، ایجاب می کرد که مسیولان شهرداری امکانات خود را صرف کاهش این آسیب ها و تسهیل رفت و آمد می کردند، نه اینکه بر مشکلات آنها می افزودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اتفاق عجیب در یاسوج/ تخلیه زباله های شهرداری جلوی سازمان تامین اجتماعی

یک اتفاق عجیب در یاسوج/ تخلیه زباله های شهرداری جلوی سازمان تامین اجتماعی