مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-02دانش

تلخی و شیرینی زندگی خوابگاهی به تعبیر دانشجویان دور از خانواده


فارغ التحصیلان دانشگاه همیشه از روزهای دانشجویی به عنوان بهترین دوران زندگی یاد می کنند، اما آن ها که دانشجوی خوابگاهی هستند خاطرات شیرین تری از دوران دانشجویی دارند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ اگر با هر فردی که تحصیلات دانشگاهی دارد درباره مقاطع مختلف زندگی صحبت کنیم قطعا به دوران دانشجویی به عنوان یکی از شیرین ترین دوران زندگی اشاره می کند.

حال اگر آن فرد در دانشگاه شهری دور از خانه و خانواده اش تحصیل کرده و زندگی خوابگاهی را تجربه کرده باشد قطعا خاطرات بسیار شیرینی به تعدد از زمان زندگی در خوابگاه تعریف می کند.

به تعبیر بسیاری از دانشجویان خوابگاهی زندگی در خوابگاه مانند یک سفر شیرین طولانی مدت است، سختی ها و کمبودهایی دارد اما همین سختی ها آن را شیرین تر، جالب تر و خنده دارتر می کند همانطور که به گفته بسیاری از دانشجویان خوابگاهی کمبودهای خوابگاه سوژه خنده های طولانی مدت بچه ها در طول حضور در خوابگاه است.

با چند نفر از دانشجویان خوابگاهی صحبت کردیم و از آن ها خواستیم تا شیرینی ها و تلخی های زندگی خوابگاهی را برایمان بگویند.

  فاطمه محمدی دانشجوی مستقر در خوابگاه دانشگاه مشهد درباره زندگی خوابگاهی و محیط خوابگاه خواهران دانشگاه می گوید: وقتی نام خوابگاه را می برید به یاد اتاق های کوچک با تعداد افراد زیاد و تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی و شیرینی زندگی خوابگاهی به تعبیر دانشجویان دور از خانواده

تلخی و شیرینی زندگی خوابگاهی به تعبیر دانشجویان دور از خانواده